Vandaag heb ik weer eens kunnen kijken naar de eindbeoordeling van deze periode. Het is een zelf assessment waarbij ik mijn leerproces analyseer en reflecteer op hetgeen wat ik opgeleverd heb. Om het assessment te onderbouwen moet er bewijs aangeleverd worden waaruit blijkt dat ik het gewenste niveau bereikt heb. Dit zit mij een beetje dwars. Niet het zelf assessment, maar het verbinden van bewijs aan het assessment. Na een middag divergent denken heb ik een aantal ideeën. Ik heb ze getest en er is een manier die met kop en schouders boven de andere uitsteken.
Ik wil deze kennis niet voor mij alleen houden en realiseer dat dit een probleem is waar meerdere studenten uit mij leerjaar tegen dit probleem oplopen. Ik heb daarom het idee gedeeld en een korte instructie gegeven. Zij waren erg enthousiast en hebben mij gesimuleerd een blogje te schrijven.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
-
▼
2016
(106)
-
▼
maart
(20)
- Lean in Summa
- Feedback Trapmodel
- Feedback Annemarie (Go)
- Pecha kucha
- Zelf assessement
- Trapmodel definitief/ Evaluatie matchbox
- Evaluatie Matchbox
- Trapmodel (klaar voor feedback)
- Positieve verschuiving (gevolg van scaffolding?)
- Promo film
- Eerste aanzet trapmodel
- Ministerie van OCW (deel 2)
- Middag blokken
- Curriculum analyse (Feedback Annemarie)
- Survey or no survey?
- Ideeën instructional design
- Middag curriculum stormen
- Poster
- Mijn flowmoment
- Niveaudifferentiatie (team opdracht)
-
▼
maart
(20)
Jaaaa, de ICT-held van ons team… Bedankt voor je geduld en enthousiasme waarmee je al deze tips and trics met ons deelt! Goed meesterschap!
BeantwoordenVerwijderen