Ik ben aan het "grasduinen" zoals mijn vader dat altijd noemde. Mijn ogen glijden over de instructional designs die geplaatst moesten zijn op de blog van Fontys. Het aantal reacties die gegeven moesten worden op de blog "uitdagend ontwerpen" valt tegen, maar ik mis ook ons eigen model en deze stond er vorige week nog op. Goed....
Ik sta stil bij het ontwerp van LA2MM. Zij tonen hier een model van Plan, do, check en Act gecombineerd met Scaffolding. Dit iteratieve model moet volgens hun inzetbaar zijn nadat er vastgesteld is wat het kennisniveau is van de student zodat er gericht geschoold kan worden en 3 classificaties. Op zich een duidelijk en helder idee. Ik herken alleen het scaffolding deel niet goed terug in het geheel. Het iteratieve deel herken ik en kan dit mogelijk inzetten bij mijn deel.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
-
▼
2016
(106)
-
▼
maart
(20)
- Lean in Summa
- Feedback Trapmodel
- Feedback Annemarie (Go)
- Pecha kucha
- Zelf assessement
- Trapmodel definitief/ Evaluatie matchbox
- Evaluatie Matchbox
- Trapmodel (klaar voor feedback)
- Positieve verschuiving (gevolg van scaffolding?)
- Promo film
- Eerste aanzet trapmodel
- Ministerie van OCW (deel 2)
- Middag blokken
- Curriculum analyse (Feedback Annemarie)
- Survey or no survey?
- Ideeën instructional design
- Middag curriculum stormen
- Poster
- Mijn flowmoment
- Niveaudifferentiatie (team opdracht)
-
▼
maart
(20)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten