Zoeken, waar ga ik naar toe, wat wordt er verwacht en wat is mijn ontwikkeling. Gaat dit wel snel genoeg, loop ik mee met de rest en doe ik goed aan mijn stappen.
Tijdens de eerste presentatie van dit LA hoorde ik mensen zeggen dat dit blok 'zwemmen' was. Nu we een de tweede bijeenkomst gehad hebben begrijp ik wat ze hier mee bedoelen. Er komt erg veel informatie op mij af en dit is nog maar het begin. Scrummen, Conceptmapping en Prezi. Daarnaast de criteria. De verwachting is hoog de tijd is kort en de eisen liegen er niet om. Tijd voor een mindmap?
dinsdag 12 januari 2016
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
-
▼
2016
(106)
-
▼
januari
(30)
- HerontwerptooL
- Brainstormen bij seat2meet
- Workshop Gamification
- Innoverende film
- Lego MindStorm dag
- Eerste idee voor het herontwerp
- Ideeën voor herontwerp
- SCRUMY Pilot
- Eerste idee voor herontwerp
- Curriculum-analyse-deel B
- Het curriculaire spinnenweb evaluatie
- Curriculum-analyse-deel A
- LA Eisen visueel
- Het curriculaire spinnenweb tussenstand
- Analyse Deel A: Analyse
- Het curriculaire spinnenweb
- Ons onderwijs 2032
- Herontwerptool
- Zwemmen of verzuipen
- SCRUM
- SCRUM in LA2
- Van den Akker
- Kennis is delen
- Persoonlijk voorstellen
- Leerproces visueel maken
- Bloggen Conceptmap style
- Curriculum-analyse-deel A,B,C
- Coöperatief leren
- KEMP DESIGN MODEL (MORRISON, ROSS, AND KEMP)
- De eerste blog op Blogger
-
▼
januari
(30)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten