Deze
analyse is tot stand gekomen door studenten, docenten en de manager van de
opleiding Technisch Automotive Engineering (TAE) te bevragen en te enquêteren. Daarnaast is er gebruik gemaakt van diverse documenten die gebruikt
worden bij de beschrijven van het curriculum van Summa Automotive. Dit is uitgevoerd op basis van het curriculaire spinnenweb van Van den Akker (2003).
(MACRO en MESO
niveau)
Bij de MBO 4 opleiding TAE geldt de “Opzet Opleiding Technicus Automotive
Engineering”, als visie document
voor de opleiding. Daarnaast spreekt het “Inspiratie
2.0”, document van Summa College de visie
over alle scholen van het Summa College uit. “Wij werken met onze passie en professionaliteit maken wij het mogelijk
dat studenten voortdurende hun grenzen verleggen en persoonlijke topprestaties
leveren”.
Om dit te bereiken zijn er strategische kaders
uitgezet voor de periode 2015-2018 en zijn;
- Realiseren van bovengemiddeld onderwijskwaliteit.
- Intensivering van externe en interne samenwerking.
- Professionalisering van medewerkers, teams en organisatie.
Nieuwsgierig geworden? Download hier het hele verslag!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten