Voor deze periode is het de bedoeling dat ik ga kijken naar een curriculum binnen mijn school. Omdat uit deze periode er een bruikbaar product komt voor mijn werkgever, ben ik bij hem binnengelopen om hier over te praten. Hij was erg enthousiast om te horen dat deze LA over het curriculum ging en heeft mij aangeboden om de komende periode 2 uur onder werktijd hier aan te gaan werken.
Ik vind het fantastisch om te horen dat mij leidinggevende zo denkt over de LA. Het analyseren en het verbeteren van een opleiding door goed naar het curriculum te krijgen is al geweldig voor de school en student, maar om dat direct tijd en de mogelijkheid te krijgen om door te voeren, dat had ik niet verwacht. Top.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
-
▼
2016
(106)
-
▼
januari
(30)
- HerontwerptooL
- Brainstormen bij seat2meet
- Workshop Gamification
- Innoverende film
- Lego MindStorm dag
- Eerste idee voor het herontwerp
- Ideeën voor herontwerp
- SCRUMY Pilot
- Eerste idee voor herontwerp
- Curriculum-analyse-deel B
- Het curriculaire spinnenweb evaluatie
- Curriculum-analyse-deel A
- LA Eisen visueel
- Het curriculaire spinnenweb tussenstand
- Analyse Deel A: Analyse
- Het curriculaire spinnenweb
- Ons onderwijs 2032
- Herontwerptool
- Zwemmen of verzuipen
- SCRUM
- SCRUM in LA2
- Van den Akker
- Kennis is delen
- Persoonlijk voorstellen
- Leerproces visueel maken
- Bloggen Conceptmap style
- Curriculum-analyse-deel A,B,C
- Coöperatief leren
- KEMP DESIGN MODEL (MORRISON, ROSS, AND KEMP)
- De eerste blog op Blogger
-
▼
januari
(30)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten