LEGO MindStorm dag. Vier enthousiaste docenten proberen de basisvaardigheden en de grenzen van de innoverende plastic onderdelen te ontdekken.
dinsdag 26 januari 2016
Lego MindStorm dag
LEGO MindStorm dag. Vier enthousiaste docenten proberen de basisvaardigheden en de grenzen van de innoverende plastic onderdelen te ontdekken.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
-
▼
2016
(106)
-
▼
januari
(30)
- HerontwerptooL
- Brainstormen bij seat2meet
- Workshop Gamification
- Innoverende film
- Lego MindStorm dag
- Eerste idee voor het herontwerp
- Ideeën voor herontwerp
- SCRUMY Pilot
- Eerste idee voor herontwerp
- Curriculum-analyse-deel B
- Het curriculaire spinnenweb evaluatie
- Curriculum-analyse-deel A
- LA Eisen visueel
- Het curriculaire spinnenweb tussenstand
- Analyse Deel A: Analyse
- Het curriculaire spinnenweb
- Ons onderwijs 2032
- Herontwerptool
- Zwemmen of verzuipen
- SCRUM
- SCRUM in LA2
- Van den Akker
- Kennis is delen
- Persoonlijk voorstellen
- Leerproces visueel maken
- Bloggen Conceptmap style
- Curriculum-analyse-deel A,B,C
- Coöperatief leren
- KEMP DESIGN MODEL (MORRISON, ROSS, AND KEMP)
- De eerste blog op Blogger
-
▼
januari
(30)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten