Experimenteren met verschillende onderwijsmethodes. Tijdens de lessen van LA 4 kwam gamification voorbij en dat deed mij denken aan de ontmoeting en training die ik heb gehad van Sem van Geffen. Ik heb zijn boek er weer eens bij gepakt en dit naast de lessen van projectmanagement gelegd. Bij dit vak is er ruimte voor experimenteren, omdat er geen vaste lesstof is, maar dat er rond een opdracht de lesstof wordt geschreven. Dit jaar ga ik robottechnologie en een klas battle inzetten. Bij robottechnologie staat kennis delen en ontdekken centraal. Bij de klas battle staat groepsgevoel en creatief werken centraal. Hierbij een videoreportage van de finaledag. Veel kijkplezier!
vrijdag 20 januari 2017
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
-
▼
2017
(78)
-
▼
januari
(17)
- VMS: Value stream Mapping
- Feedback Quest 1
- Quest 1: Trends shaping the future
- Frontaal onderwijs
- Coöperatief onderwijs
- Quest 1: Trends en drijvende krachten
- Gamification
- Gamification behoefte
- Literatuurlijst
- Profilm
- Gamification netwerk
- Persoonlijke doelstelling voor LA 4
- Avatar
- SWOT analyse
- Beoordeling LA 4
- Stress loos
-
▼
januari
(17)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten