CBS. (2015, november 18). Het
geboortecijfer daalt weer. Geraadpleegd op, 23 november, 2015, van
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking/publicaties/artikelen/archief/2015/het-geboortecijfer-daalt-weer-2015.htm
Daniolos, S. (2015). Onderwijs & Digitalisering: Zijn
scholen klaar voor de toekomst?. Geraadpleegd van http://ischolengroep.org/wp-content/uploads/2015/06/Onderwijs-Digitalisering-Zijn-scholen-klaar-voor-de-toekomst_.pdf
Hooghoff, H. (2011). Hett nut van ’t algemeen: Over onderwijs en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Enschede: SLO. |
||
Meijerink, E. M.
(2016). Set your mind; Effects of
an intervention on mindset, self-efficacy, and intended STEM choice of
students. Twente, Nederland: Universiteit.
|
||
Mulder, M. (2014, maart 18). 65-plussers
per gemeente 2020-2040: Volksgezondheid toekomst verkenning, nationale atlas
volksgezondheid. Geraadpleegd op, 23 november, 2015 van,
Zorgatlas\Beïnvloedende factoren\Demografie\Groei en spreiding: http://www.zorgatlas.nl/beinvloedende-factoren/demografie/groei-en-spreiding/prognose-65-plussers-per-gemeente#breadcrumb
Nieuwenhuys, M. (2008). Digitale
schoolborden in het basisonderwijs: veranderingen in visie en praktijk? (Master's
thesis, University of Twente).
Kennisnet. (2016). Technologiekompas voor het onderwijs
Kennisnet Trendrapport 2016-2017; oe slimme ict onze leerlingen voorbereidt
op de toekomst. Geraadpleegd van https://www.kennisnet.nl/publicaties/trendrapport/
|
||
Sorgdrager, W. (1995). Wet educatie en
beroepsonderwijs. Geraadpleegd van
http://wetten.overheid.nl/BWBR0007625/2017-01-01#Hoofdstuk7_Titeldeel4_Paragraaf1_Artikel7.4.6
|
||
Sariwating, K. (2015, 29 januari). Wat betekent de leerlingenkrimp of
leerlingendaling in het onderwijs? Geraadpleegd van https://www.onderwijsconsument.nl/wat-betekent-leerlingenkrimp-leerlingendaling-het-onderwijs/
Thijs, A., Fisser, P., & van der
Hoeven, M. (2014). 21e Eeuwse vaardigheden in het curriculum van het
funderend onderwijs, 15-35.
Enschede: SLO.
Voogt,
J., & Pareja Roblin, N. (2010). 21st Century Skills, 1-2. Enschede: Faculteit gedragswetenschappen.
VNO-NCW, MKB-NEDERLAND, & LTO NEDERLAND. (2016). Investeren
digitale in een kwantumsprong. Geraadpleegd van http://www.nl-nextlevel.nl/wp-content/uploads/2016/09/de_digitale_kwantumsprong.pdf
|
||
Wikipedia.(2015, augustus 30). Wet van moore.
Geraadpleegd op, 2 november 2015, van https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Moore
|
||
maandag 16 januari 2017
Literatuurlijst
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blogarchief
-
▼
2017
(78)
-
▼
januari
(17)
- VMS: Value stream Mapping
- Feedback Quest 1
- Quest 1: Trends shaping the future
- Frontaal onderwijs
- Coöperatief onderwijs
- Quest 1: Trends en drijvende krachten
- Gamification
- Gamification behoefte
- Literatuurlijst
- Profilm
- Gamification netwerk
- Persoonlijke doelstelling voor LA 4
- Avatar
- SWOT analyse
- Beoordeling LA 4
- Stress loos
-
▼
januari
(17)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten