maandag 16 januari 2017

Literatuurlijst


CBS. (2015, november 18). Het geboortecijfer daalt weer. Geraadpleegd op, 23 november, 2015, van http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking/publicaties/artikelen/archief/2015/het-geboortecijfer-daalt-weer-2015.htm

Daniolos, S. (2015). Onderwijs & Digitalisering: Zijn scholen klaar voor de toekomst?. Geraadpleegd van http://ischolengroep.org/wp-content/uploads/2015/06/Onderwijs-Digitalisering-Zijn-scholen-klaar-voor-de-toekomst_.pdf

Hooghoff, H. (2011). Hett nut van ’t algemeen: Over onderwijs en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Enschede: SLO.

Meijerink, E. M. (2016). Set your mind; Effects of an intervention on mindset, self-efficacy, and intended STEM choice of students. Twente, Nederland: Universiteit.

Mulder, M. (2014, maart 18). 65-plussers per gemeente 2020-2040: Volksgezondheid toekomst verkenning, nationale atlas volksgezondheid. Geraadpleegd op, 23 november, 2015 van, Zorgatlas\Beïnvloedende factoren\Demografie\Groei en spreiding: http://www.zorgatlas.nl/beinvloedende-factoren/demografie/groei-en-spreiding/prognose-65-plussers-per-gemeente#breadcrumb

Nieuwenhuys, M. (2008). Digitale schoolborden in het basisonderwijs: veranderingen in visie en praktijk? (Master's thesis, University of Twente).

Kennisnet. (2016). Technologiekompas voor het onderwijs Kennisnet Trendrapport 2016-2017; oe slimme ict onze leerlingen voorbereidt op de toekomst. Geraadpleegd van https://www.kennisnet.nl/publicaties/trendrapport/

Sorgdrager, W. (1995). Wet educatie en beroepsonderwijs. Geraadpleegd van http://wetten.overheid.nl/BWBR0007625/2017-01-01#Hoofdstuk7_Titeldeel4_Paragraaf1_Artikel7.4.6

Sariwating, K. (2015, 29 januari). Wat betekent de leerlingenkrimp of leerlingendaling in het onderwijs? Geraadpleegd van https://www.onderwijsconsument.nl/wat-betekent-leerlingenkrimp-leerlingendaling-het-onderwijs/

Thijs, A., Fisser, P., & van der Hoeven, M. (2014). 21e Eeuwse vaardigheden in het curriculum van het funderend onderwijs, 15-35. Enschede: SLO.

Turkenburg, M. (2005). Grenzen aan de maatschappelijke opdracht van de school: een verkenning. Den Haag, Nederland: Sociaal en Cultureel Planbureau.

Voogt, J., & Pareja Roblin, N. (2010). 21st Century Skills, 1-2. Enschede: Faculteit gedragswetenschappen.

VNO-NCW, MKB-NEDERLAND, & LTO NEDERLAND. (2016). Investeren digitale in een kwantumsprong. Geraadpleegd van http://www.nl-nextlevel.nl/wp-content/uploads/2016/09/de_digitale_kwantumsprong.pdf

Wikipedia.(2015, augustus 30). Wet van moore. Geraadpleegd op, 2 november 2015, van https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Moore









Geen opmerkingen:

Een reactie posten