27 dagen geleden,
scenario 2: let erop dat je ook in dit scenario de vertaling naar je onderwijssector maakt. Wat betekenen de geschetste ontwikkelingen voor de mbo-automotiveopleidingen in Nederland? Verder doe je nogal wat uitspraken, zoals bijv: nederland is veranderd van een individualistisch land, in een gastvrijland met respect voor elkaar. Dit klopt niet, dit hoef tniet per se tegenover elkaar te staan. Verder heb ik twijfels bij het aantal geboortes dat het gevolg zou zijn van een stijgende levensverwachting.
scenario 3: ik vind dat je hier het uniforme goed naar voren laat komen. Je laat in dit stuk ook zien veel bronnen gebruikt te hebben, al moet je die nog toevoegen. Ik denk dat je bij het programmeren van hersenen wat verder in de toekomst kijkt dan in het toekomstscenario wenselijk is. Je geeft even later iets aan over de complexiteit in het werk en de opleidingswerkelijkheid, kijk nog eens goed naar dit stuk tekst en werk dit wat verder uit want ik denk dat dit een heel waardevol stuk is.
Scenario 4: in dit stuk geef je heel concreet aan wat de situatie in het mbo is over 15 jaar, dit is goed.
Succes met de aanpassingen! groet, Isabelle