Meester 'de Fries'

Powered by Dyslexie

Kop met LA'S

  • Startpagina
  • LA I&O
  • LA 1
  • LA 2
  • LA 3
  • LA 4
  • LA 5 I
  • LA 5 II

dinsdag 4 april 2017

Hulp gevraagd aan collega's

Beste collega's,

voor de Master opleiding, die momenteel volg, ben ik samen met een team van docenten uit het voortgezet- tot MBO onderwijs naar de toekomst van het onderwijs aan het kijken. Hiervoor hebben we verschillende scenario's geschreven en uiteindelijk 1 verder uitgewerkt.

Ik zou het heel fijn vinden als jullie je mening willen geven over onze toekomst scenario voor het onderwijs in 2035.Hiervoor hebben wij een filmpje gemaakt en een poster.
"Hoe denk jij over dit scenario?", je kunt je mening geven op de flipchart in de kantine.




Heel erg bedankt voor je bijdrage
Gepost door Sebastiaan op 11:28:00
Labels: La 4, netwerk, Quest 3, Quest 4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Blogarchief

  • ▼  2017 (78)
    • ►  juli (3)
    • ►  juni (3)
    • ►  mei (4)
    • ▼  april (23)
      • IJsberen
      • Paasweekend
      • Twee PI's behaald
      • Feedback Challenge Day
      • Feedback Team Ursa Major
      • Challange Day
      • Feedback van Tom Oosterhuis
      • Teaser, tot in de late uurtjes
      • Verlangen
      • Uitkomsten: Hulp aan studenten gevraagd.
      • Uitkomsten: Hulp gevraagd aan collega's
      • Interview naar aanleiding van de observatie
      • Een goed gesprek
      • Bring on the games
      • Observatie van mijn les.
      • De maatschappelijke opdracht van de sector technis...
      • Hulp gevraagd aan collega's
      • Hulp gevraagd aan studenten
      • Beoordeling Quest 3
      • Feedback Quest 3
      • Challange day 10 april
      • Feedback werkveld L. Krak
      • Indeling challenge day
    • ►  maart (15)
    • ►  februari (13)
    • ►  januari (17)
  • ►  2016 (106)
    • ►  december (3)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (10)
    • ►  augustus (3)
    • ►  juli (4)
    • ►  juni (2)
    • ►  mei (3)
    • ►  april (11)
    • ►  maart (20)
    • ►  februari (9)
    • ►  januari (30)
  • ►  2015 (8)
    • ►  december (2)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (5)

Zoeken in deze blog

Meester de Fries

Meester de Fries
SCB

Word Cloud

1. Informatie vaardigheid 1. Innovatie 2. Conceptueel denken 2. Structuur I 3. Onderbouwing van ontwerpproces 4. Doelbepaling 5. Communicatie 6. Interactie 7. Reflectie 8. Creativiteit aanvragen afronding Afronding LA 2 afsluiting Afstuderen APA app artikel balen beoordeling Beoordeling LA 2 Beoordeling LA 5 I Beoordeling LA 5 II beoordeling Quest 3 beurs Bibliotheek Bloggen Bloom Challenge Day convergent Coöperatief leren curriculum curriculum analyse de haren dialoog 1 Dialoog 2 divergent doelbepaling Dreyfus Dropbox DUO Dyslexie Eduroam eerste aanzet Embedded Twitter empirisch Evaluatie matchbox Exit gesprek expert feedback Filmpje Flow Fonkeling formatief Frustratie Gamification Glassperlenspiel glazen kooi Go Goed keuring Griep Help Herontwerp Hooghoff Inleveren innovatie analyse Innovatief schoolbezoek Innovatieve school Instructional design interversie Interview Kennis dialoog kenniscafe Kennisclip Keuning Kijklijst kijkwijzer kijkwijzer app La 1 LA 2 LA 3 La 4 LA 5 I LA 5 II La I LA I&O Laatste loodjes lean lerarenbeurs Lezen Literatuurlijst Quest 1 Lucidchart Masters mindmap Mintzberg Mislopen Nederlands 3F netwerk niveaudifferentiatie Nominatie observatie observeren OCW onderwijs 2032 Onderzoeksvoorstel onvoldoende overleg PAC methode participeren Pecha Kucha persoonlijk PI 1 LA4 PI 2 LA4 PI 3 LA4 PI 4 LA4 PI 5 LA4 PI 6 LA4 PI 7 LA4 PI 8 LA4 Plezier poster presentatie Prezi publicatie Quest 0 Quest 1 Quest 2 Quest 3 Quest 4 Quest 5 red monkey Resultaat School overleg School Quest scrum Sebastiaan Skills Skype SLO stagiaire Stress Studiepunten stuurgroep summatief Super tip survey SWOT team tae teaser Terugblik toekomst trailer training Transactionele analyse transcriberen trapmodel Twitter van de Akker van Weert verdieping Vernieuwing visie visiegroep visiestuk Voldoende voorstellen voortijdig schoolverlaten Vriendschap VSV werkdruk werkgroep XP zelf assessment

Twitter @mliSebastiaan

Tweets by mliSebastiaan

LA 2

  • APA lijst
  • Analyse Deel A: Analyse
  • Analyse Deel B: Inhoudelijke analyse.
  • Analyse Deel C: Visualisatie
  • Bewijs
  • Conceptmap
  • Doelbepaling
  • Scrumy
  • Self assessment
  • Trapmodel
  • School Blog

Naslagwerk

  • Curriculum-analyse A,B,C
  • Visiestuk: Coöperatief leren

Mijn lijst met blogs

  • mli uitdagend ontwerpen
    Open coderen – reflectie exploratiefase
  • MLI LA-2: herontwerpen
    RapidPro: trends voorleggen aan peers in onderwijsinnovatie-trajecten
  • Leren en innoveren blog David Artz
    Missie en visie vergadering
  • Mirjam's MLI
    eerste kennismaking prezi
  • HEINMLI
    Leerplan in ontwikkeling v.d. Akker

Bijzondere spreuken

Bijzondere spreuken

Bijzondere spreuken

Bijzondere spreuken
Thema Eenvoudig. Thema-afbeeldingen van andynwt. Mogelijk gemaakt door Blogger.