Meester 'de Fries'

Powered by Dyslexie

Kop met LA'S

  • Startpagina
  • LA I&O
  • LA 1
  • LA 2
  • LA 3
  • LA 4
  • LA 5 I
  • LA 5 II

donderdag 10 maart 2016

Promo film

OCW, daar gaat de telefoon weer. OCW staat in het scherm. He hallo, wil je mee werken aan een promofilm? Natuurlijk, uiteindelijk werd het een leuk interview met een korte weergave in de profilm.


Gepost door Sebastiaan op 21:21:00
Labels: La 1, LA I&O, OCW, publicatie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Blogarchief

  • ►  2017 (78)
    • ►  juli (3)
    • ►  juni (3)
    • ►  mei (4)
    • ►  april (23)
    • ►  maart (15)
    • ►  februari (13)
    • ►  januari (17)
  • ▼  2016 (106)
    • ►  december (3)
    • ►  november (2)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (10)
    • ►  augustus (3)
    • ►  juli (4)
    • ►  juni (2)
    • ►  mei (3)
    • ►  april (11)
    • ▼  maart (20)
      • Lean in Summa
      • Feedback Trapmodel
      • Feedback Annemarie (Go)
      • Pecha kucha
      • Zelf assessement
      • Trapmodel definitief/ Evaluatie matchbox
      • Evaluatie Matchbox
      • Trapmodel (klaar voor feedback)
      • Positieve verschuiving (gevolg van scaffolding?)
      • Promo film
      • Eerste aanzet trapmodel
      • Ministerie van OCW (deel 2)
      • Middag blokken
      • Curriculum analyse (Feedback Annemarie)
      • Survey or no survey?
      • Ideeën instructional design
      • Middag curriculum stormen
      • Poster
      • Mijn flowmoment
      • Niveaudifferentiatie (team opdracht)
    • ►  februari (9)
    • ►  januari (30)
  • ►  2015 (8)
    • ►  december (2)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (5)

Zoeken in deze blog

Meester de Fries

Meester de Fries
SCB

Word Cloud

1. Informatie vaardigheid 1. Innovatie 2. Conceptueel denken 2. Structuur I 3. Onderbouwing van ontwerpproces 4. Doelbepaling 5. Communicatie 6. Interactie 7. Reflectie 8. Creativiteit aanvragen afronding Afronding LA 2 afsluiting Afstuderen APA app artikel balen beoordeling Beoordeling LA 2 Beoordeling LA 5 I Beoordeling LA 5 II beoordeling Quest 3 beurs Bibliotheek Bloggen Bloom Challenge Day convergent Coöperatief leren curriculum curriculum analyse de haren dialoog 1 Dialoog 2 divergent doelbepaling Dreyfus Dropbox DUO Dyslexie Eduroam eerste aanzet Embedded Twitter empirisch Evaluatie matchbox Exit gesprek expert feedback Filmpje Flow Fonkeling formatief Frustratie Gamification Glassperlenspiel glazen kooi Go Goed keuring Griep Help Herontwerp Hooghoff Inleveren innovatie analyse Innovatief schoolbezoek Innovatieve school Instructional design interversie Interview Kennis dialoog kenniscafe Kennisclip Keuning Kijklijst kijkwijzer kijkwijzer app La 1 LA 2 LA 3 La 4 LA 5 I LA 5 II La I LA I&O Laatste loodjes lean lerarenbeurs Lezen Literatuurlijst Quest 1 Lucidchart Masters mindmap Mintzberg Mislopen Nederlands 3F netwerk niveaudifferentiatie Nominatie observatie observeren OCW onderwijs 2032 Onderzoeksvoorstel onvoldoende overleg PAC methode participeren Pecha Kucha persoonlijk PI 1 LA4 PI 2 LA4 PI 3 LA4 PI 4 LA4 PI 5 LA4 PI 6 LA4 PI 7 LA4 PI 8 LA4 Plezier poster presentatie Prezi publicatie Quest 0 Quest 1 Quest 2 Quest 3 Quest 4 Quest 5 red monkey Resultaat School overleg School Quest scrum Sebastiaan Skills Skype SLO stagiaire Stress Studiepunten stuurgroep summatief Super tip survey SWOT team tae teaser Terugblik toekomst trailer training Transactionele analyse transcriberen trapmodel Twitter van de Akker van Weert verdieping Vernieuwing visie visiegroep visiestuk Voldoende voorstellen voortijdig schoolverlaten Vriendschap VSV werkdruk werkgroep XP zelf assessment

Twitter @mliSebastiaan

Tweets by mliSebastiaan

LA 2

  • APA lijst
  • Analyse Deel A: Analyse
  • Analyse Deel B: Inhoudelijke analyse.
  • Analyse Deel C: Visualisatie
  • Bewijs
  • Conceptmap
  • Doelbepaling
  • Scrumy
  • Self assessment
  • Trapmodel
  • School Blog

Naslagwerk

  • Curriculum-analyse A,B,C
  • Visiestuk: Coöperatief leren

Mijn lijst met blogs

  • mli uitdagend ontwerpen
    Open coderen – reflectie exploratiefase
  • MLI LA-2: herontwerpen
    RapidPro: trends voorleggen aan peers in onderwijsinnovatie-trajecten
  • Leren en innoveren blog David Artz
    Missie en visie vergadering
  • Mirjam's MLI
    eerste kennismaking prezi
  • HEINMLI
    Leerplan in ontwikkeling v.d. Akker

Bijzondere spreuken

Bijzondere spreuken

Bijzondere spreuken

Bijzondere spreuken
Thema Eenvoudig. Thema-afbeeldingen van andynwt. Mogelijk gemaakt door Blogger.